Питання щодо реєстрації на BlogtoberFest

Шановне товариство!

Ми щиро вдячні всім, хто зацікавився цією подією і виявив бажання на неї прийти. На жаль, у даний момент виникли технічні неполадки із формою онлайн-реєстрації. Ми просимо пробачення за незручності. Технічні фахівці працюють над вирішенням проблеми і, сподіваємося, це відбудеться оперативно.

Якщо у вас не вийшло зареєструватися, будемо вдячні, якщо напишете на одну з наших адрес, вказаних у запрошенні, і ми зареєструємо вас вручну.

Щиро сподіваємося, що, незважаючи на цей прикрий момент, ви знайдете можливість прийти на BlogtoberFest, поспілкуватися, дізнатися щось нове – і в результаті залишитеся задоволеними. Як кажуть, важкий початок – добрий кінець :)

Дякую всім за увагу до BlogtoberFest!

-Ярина Ключковська

Опубліковано у BlogtoberFest 2010. Додати до закладок постійне посилання.

3 Responses to Питання щодо реєстрації на BlogtoberFest

  1. Витя Иванцов коментує:

    Здрастуйте Шановна Яріна.

    Вас турбує блогер-початківець Віктор Іванцов.

    Мені 11 років і я автор і ведучий «Блога Юного Банкира»

    В кінці березня цього року, я, за допомогою тата, створив свій блог і понеслося: Розкручування, накрутки, клієнти, замовлення, SEO, SMO… Минуло півроку, я досі веду свій блог і вже став призером конкурсів блогосферы Рунета (Омлет і Мечта) і UAнета, Ленар Амірханов назвав мене “Самым молодым блогером Рунета”я став Facebooчніком і Twitterіаніном з’їздив на Дни Facebook в Україне… Вобщем активно живу в блогосфере і дуже хочу приїхати до Києва на BlogtoberFest!

    Будь ласка зареєструйте мене на це запаморочливе дійство!

    А оскільки я ще малуватий для самостійних подорожей на поїзді, величезне прохання зареєструвати і мого тата — Рибченко Андрія, адміністратора мого блога і блога “Будьте здоровы!!!”

    З повагою Віктор Іванцов.

  2. Вікторе, починаючи з сьогоднішнього дня Ви самі можете зареєструватися на сторінці реєстрації. Будемо раді бачити і Вас, і Вашого тата.
    -Ярина

Залишити відповідь

